Projekt O projektu Harmonogram Realizace Pošli zprávu Soubory Fotogalerie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Realizace projektu


Rok 2011
V dubnu jsme se soustředili na činnosti spojené s úspěšným startem projektu. Mezi hlavní činnosti patřilo:
- příprava výběrového řízení na dodávku nábytku a zařizovacích předmětů,
- byl vytvořen web projektu - probíhaly konzultace s ŘO o správném průběhu VŘ
Na podzim roku 2011 byla vypsána 3 výběrová řízení a to na vybavení nábytkem,
výpočetní technikou a učebními pomůckami
Podařilo se realizovat pouze výběrové řízení na nábytek, ostatní 2 výběrová řízení
byla zrušena na doporučení ROP SV pro administrativní pochybení v zadávací dokumentaci
V průběhu roku byly zpracovány MZ a 1 žádost o platbu.

Rok 2012
Na doporučení zřizovatele byla v lednu 2012 zahájena spolupráce s CEP, která se ujala
administrativního zajištění projektu. Ve spolupráci s CEP byla vyhlášena 2 výběrová řízení
na výpočetní techniku a učební pomůcky. Z důvodu průtaů při výěrových řízeních jsme zažádali
o prodloužení termínu tealizace projektu. ádost byla schválena. Výběrová řízení se podařila
úspěšně ukončit a uzavřít. K 31.5. Realizace dodávek proběhla během měsíce června a července.
K 1.8.2012 byly všechny učebny a laboratoře připraveny na na zahájení výuky.
Slavnostní zahájení výuky proběhne za účasti představitelů KHK a partnerských škol 3.9.2012.